Video Muzik Mizz Nina Mula Ditayangkan Di Korea




Seorang demi seorang penyanyi dan nama-nama besar dalam dunia muzik antarabangsa telah berjaya dipilih Mizz Nina untuk menjadi rakan duet.

Daripada penyanyi rap Colby O'Donis ke Flo-Rida dan yang terkini penyanyi rap sensasi dari Korea Selatan, Jay Park.

Menerusi lagu Around The World, Mizz Nina telah bergabung tenaga dengan rapper daripada Korea Selatan yang mempunyai pengaruh besar di Amerika Syarikat.

Lagu yang dicipta oleh komposer popular, Cha Cha Malone itu telah menjalani penggambaran di Korea Selatan di bawah arahan Nam-il Cho.

Mizz Nina ketika ditemui pada malam pertunjukan fesyen himpunan terbaru pereka muda, Zakwan Anuar di Kuala Lumpur Performing Art Centre baru-baru ini menyatakan perasaan gembiranya apabila kolaborasi itu menunjukkan perkembangan positif.

"Buat masa ini Alhamdulillah. Muzik video yang baru dilancarkan dalam tempoh lebih kurang seminggu itu telah mendapat sambutan dan ditonton lebih 300,000 penonton di YouTube (350,155 ketika artikel ditulis) dan kini telah pun disiarkan di MTV Asia.

"Seperti dijadualkan dalam beberapa hari ini, ianya akan disiarkan di kebanyakan saluran MTV seperti MTV Iggy, MTV Korea dan kini pihak pengurusan akan cuba untuk memasuki stesen radio di sana bagi mempromosi lagu berkenaan."

"Saya juga sedang mengintai peluang untuk mengadakan siri jelajah sebagai langkah promosi dan berharap mendapat sambutan baik disana,"ujar Mizz Nina ketika bercakap mengenai kolaborasinya bersama bintang K-Pop, Jay Park.

Isteri kepada pemuzik dan vokalis dari kumpulan Hujan, Noh itu juga gembira dapat berkerjasama dengan nama besar seperti Jay Park dan ia merupakan salah satu pengalaman yang menarik sepanjang kariernya menjadi penyanyi.

"Pengalaman yang lain dari yang lain bekerjasama dengan Jay Park.

"Pada mulanya saya ingat dia seorang yang pemalu melalui karakternya.

"Sebaliknya dia seorang yang rendah diri walaupun sangat popular dan memang mempunyai bakat yang luar biasa," ceritanya.


Video Muzik Mizz Nina Mula Ditayangkan Di Korea Unknown Rating: 5

0 KOMEN:

Post a Comment